Nog dezelfde dag als je voor 22.00 uur je bestelling plaatst! Uitzonderingen zijn zaterdag en feestdagen, dan versturen we je bestelling de volgende dag.
Hoe weet ik wat mijn bezorgdag is?
Je kan zelf de gewenste bezorgdag kiezen.
Op de ochtend van de bezorging laat DHL of PostNL je weten op welk tijdstip ze verwachten langs te komen.
Tip:
Bestel ruim op tijd! We verzenden altijd binnen de beloofde periode, maar daarna ligt het in handen van de bezorgdienst. We kunnen niet garanderen dat je bestelling op je gewenste bezorgdag aankomt.
Onze ervaring is dat 99% van de bestellingen op de dag van jouw keuze worden bezorgd.
In Nederland en België betaal je €4,95 aan verzendkosten bij een bestelling tot € 50,- .
De verzending is gratis als je voor meer dan € 50,- besteld.
Bestel je vanuit een ander Europees land of wil je een cadeau binnen Europa verzenden?
Hieronder zie je de verzendkosten voor de meeste Europese landen.
Denemarken: € 16,95
Duitsland: € 7,95 (gratis bij een bestelling boven de € 75,-)
Finland: € 21,95
Frankrijk: € 14,95
Hongarije: € 14,95
Ierland: € 21,95
Italië: 14,95
Luxemburg: € 12,95
Oostenrijk: € 12,95
Polen: € 14,95
Portugal: € 16,95
Spanje: € 16,95
Tsjechische Republiek: € 12,95
Zweden: € 14,95
Heb je een andere bestemming in gedachten? Neem contact op via ons contactformulier of +31 (0)30 30 30 052 (bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur).
Vandaag voor 22.00 uur besteld, betekent morgen in huis. Behalve op zondag.
Je krijgt een track & trace code van Post NL of DHL zodra je bestelling in hun sorteercentrum is aangekomen. Dat is meestal laat in de avond.
Ben je niet thuis?
Dat kan gebeuren. DHL of PostNL bezorgt je bestelling dan bij de buren. Lukt dit niet, dan brengen ze je pakket naar een DHL-ServicePoint of PostNL-afhaalpunt in de buurt.
In je e-mail en in de app van de bezorgservice kan je zien waar je bestelling is.
Goed om te weten:
Je bestelling wordt 1 week bewaard op een DHL-ServicePoint of PostNL-afhaalpunt. Haal je hem niet op, dan gaat je bestelling weer terug naar ons.
Neem in dat geval contact via ons contactformulier of +31 (0)30 30 30 052 (bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur).
We versturen je bestelling dan tegen nieuwe verzendkosten.
Jazeker! Dat kan als je bij het afrekenen kiest voor ‘Zelf ophalen in Utrecht’. Dat scheelt verzendkosten!
Let op:
Kom pas naar ons kantoor nádat we je per mail hebben bevestigd dat je bestelling voor je klaarligt. Ons magazijn is namelijk op een andere locatie!
Heb je een mailtje ontvangen dat je bestelling klaarstaat? Dan ben je welkom tussen 09.00 en 17.00 uur op ons kantooradres:
ilovespeelgoed.nl
Gietijzerstraat 56
3534 AV Utrecht
Goed om te weten:
Op kantoor kunnen we geen retouren aannemen. Als je een bestelling wilt
terugsturen, kan je die alleen online aanmelden en naar een DHL-Servicepoint of PostNL-punt brengen. Meer informatie over retourneren vind je hier.
Heb je nog vragen? Neem gerust contact op via ons contactformulier of +31 (0)30 30 30 052 (bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur).
Vervelend! Met deze stappen kun je achterhalen waar je bestelling is:
1. Controleer de gekozen afleverdag
Misschien heb je een andere afleverdag gekozen tijdens het bestellen? Ligt die verder in de toekomst, maar wil je je bestelling eerder ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel met onze klantenservice +31 (0)30 30 30 052 (bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur).
2. Check de track & trace code
PostNL en DHL sturen je een track & trace code. Als je die checkt zie je misschien dat je bezorging vertraging heeft opgelopen. Of dat je bestelling bij de buren of een afhaalpunt is bezorgd.
3. Mail je bestelnummer naar ons
Leveren stap 1 en 2 niets op? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We ontvangen graag een korte toelichting en je bestelnummer. Dit nummer vind je in onze bevestigingsmail. We nemen direct contact op met de bezorgdienst en houden je op de hoogte!
1. Controleer de bezorgdag
In je bevestigingsmail vind je of je een specifieke bezorgdag hebt gekozen.
2. Check je spambox
Check dan even in je spambox, ongewenste mail of reclame-folder. Het kan zijn dat je track & trace code daar te vinden is.
3. Mail ons
Heb je geen track & trace code? Mail dan een korte toelichting met je bestelnummer naar info@ilovespeelgoed.nl
Je kunt je pakket ophalen waar en wanneer het jou uitkomt. Tijdens het afrekenen kies je
eenvoudig een DHL- of PostNL-afhaalpunt of pakketautomaat naar wens.
Als je bestelling al onderweg is naar jouw adres, kun je via de track & trace-code vaak alsnog aangeven dat je het pakket bij een afhaalpunt wilt ophalen.
Hoelang blijft je pakket liggen?
- Bij een PostNL-afhaalpunt of DHL-ServicePoint: 1 week.
- In een PostNL-pakketautomaat: 3 dagen. Daarna wordt je pakket naar een afhaalpunt in de buurt gebracht, waar het nog 1 week blijft liggen.
- In een DHL-pakketautomaat: 1 week.
Ophalen niet gelukt?
Dan wordt je bestelling teruggestuurd naar ons magazijn. Wil je het pakket alsnog ontvangen? Vul dan ons contactformulier in of bel ons via +31 (0)30 30 30 052 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).
We sturen je pakket opnieuw op voor € 4,95 en plannen een bezorgdag die jou het beste uitkomt.
Dan probeert DHL of PostNL je bestelling eerst bij je buren te bezorgen. Als dat niet lukt, brengen ze je bestelling meteen na die eerste bezorgpoging naar het dichtstbijzijnde DHL-ServicePoint of PostNL-afhaalpunt.
Met de track & trace code zie je precies waar je jouw bestelling kunt ophalen.
Goed om te weten:
Je bestelling wordt 1 week bewaard op een PostNL-afhaalpunt of DHL-ServicePoint. Haal je hem niet op, dan gaat je bestelling weer terug naar ons magazijn.
Ophalen niet gelukt?
Dan wordt je bestelling teruggestuurd naar ons magazijn. Wil je het pakket alsnog ontvangen? Neem contact op via ons contactformulier of bel ons via +31 (0)30 30 30 052 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).
We sturen je pakket opnieuw op voor € 4,95 en plannen een bezorgdag die jou het beste uitkomt.