Wat vervelend! We vinden graag een passende oplossing voor je. Om je zo snel mogelijk te helpen, vragen we je om een bericht te sturen via het contactformulier met de volgende informatie:
- Je bestelnummer, die kan je vinden in de emailbevestiging.
- Een foto of video van de beschadiging of andere klacht die je over het artikel hebt.
- Een korte toelichting.
- Eventueel een foto van de beschadigde verzenddoos voor je die hebt geopend.
We nemen dan dezelfde werkdag nog contact met je op!
Doet je artikel niet wat het zou moeten doen? Mist er bijvoorbeeld een onderdeel of zit er een boorgat op de verkeerde plek?
We kunnen je het snelst helpen als je ons je contact opneemt via het contactformulier.
Deel dan de volgende informatie:
- Je bestelnummer, die kan je vinden in de emailbevestiging.
- Een foto of video van de schade of klacht. Was de verzenddoos bij ontvangst beschadigd? Voeg dan een foto toe vóór opening.
- Een korte toelichting.
We nemen dan dezelfde werkdag nog contact met je op!