garantie

Het geleverde artikel is beschadigd, wat moet ik doen?

Als je vragen of een opmerking hebt over een geleverd product, dan kun je een mail sturen naar info@ilovespeelgoed.nl met de volgende gegevens:

- je bestelnummer (deze vind je op de pakbon)
- een eenvoudige foto of video van de beschadiging/klacht
- een korte toelichting 
- eventueel een foto van de beschadigde verzenddoos. 

We nemen dezelfde werkdag contact met je op voor een passende oplossing.

Om je zo snel mogelijk verder te kunnen helpen, vragen we je om vragen of een opmerking over het product via de e-mail te communiceren.

Heb ik garantie op een artikel?

Voor alle artikelen geldt een wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een artikel moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Voorbeelden: er mist een onderdeel, een boorgat zit op de verkeerde plek.

Als je vragen of een opmerking hebt over een geleverd product, dan kun je een mail sturen naar info@ilovespeelgoed.nl met de volgende gegevens:

- je bestelnummer (deze vind je op de pakbon)
- een eenvoudige foto of video van de beschadiging/klacht
- een korte toelichting 
- eventueel een foto van de beschadigde verzenddoos. 

We nemen dezelfde werkdag contact met je op voor een passende oplossing.

Om je zo snel mogelijk verder te kunnen helpen, vragen we je om vragen of een opmerking over het product via de e-mail te communiceren.