bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
  • Plaats de gewenste artikelen in het winkelmandje.
  • Klik in de winkelwagen op de button ‘Verder naar afrekenen’.
  • Je komt nu in het afrekenscherm waar je het verzendadres, verzendwijze en betaalwijze kunt invullen. Controleer hier nogmaals de te bestellen artikelen. 
  • Klik op de button ‘Plaats bestelling’ en je kunt je bestelling in de veilige betaalomgeving afrekenen.
  • Je ontvangt een bevestigingsmail en wij gaan voor je aan de slag!

Tip: Als je de bestelling plaatst met een eigen ilovespeelgoed.nl account gaat bestellen nog sneller, omdat we je dan al kennen. Liever geen account? Dan kun je ook bestellen, we hebben dan alleen je NAW-gegevens, telefoonnummer en e-mailadres nodig.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Ja, we leveren alle artikelen uit eigen voorraad, zodat we je bestelling de volgende dag (ma-za) kunnen leveren. 

Artikelen met een label 'Sold out', zijn (tijdelijk) uitverkocht.

Je kunt je e-mailadres achterlaten bij het uitverkochte artikel. Als het artikel weer bestelbaar is, ontvang je automatisch bericht per e-mail met een link naar het betreffende artikel.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail.

Geen mail ontvangen? Dit kan de oorzaak zijn:

- Spam-filter: Check even je spammap, de mail kan daar beland zijn.
- Typefout in je e-mailadres: Misschien is er een typefoutje ingeslopen. Stuur ons een mailtje naar info@ilovespeelgoed.nl, dan sturen we je de bevestiging en track & trace opnieuw.
- Gmail-gebruiker: Kijk in je tabblad ‘Reclame’, soms komt de bevestiging daar terecht.
- Geblokkeerde afzenders: Gebruik je een Microsoft e-mailadres (@hotmail.com, @live.nl of @outlook.com)? Verwijder ons e-mailadres uit de lijst met geblokkeerde afzenders. Daarna zou je de bevestigingsmail moeten ontvangen.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Als je bestelling in het magazijn nog niet verwerkt is, kun je nog een artikel toevoegen aan je lopende bestelling zonder extra verzendkosten.

Neem zo spoedig mogelijk telefonisch contact met onze klantenservice  via +31 (0)30 30 30 052, om te controleren of een toevoeging nog mogelijk is.

Note: Als jouw bestelling in het magazijn al verwerkt is, kun je helaas niets meer toevoegen aan je bestelling.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, dan adviseren we je om zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen via +31 (0)30 30 30 052 op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur.

Als jouw bestelling in het magazijn al verwerkt is, kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren of wijzigen.

Na een afrekenpoging, kan ik een artikel uit mijn winkelmand niet meer bestellen

Waarschijnlijk houdt ons systeem tijdelijk de artikelen, door een eerdere afrekenpoging, voor je gereserveerd. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen om deze reservering te annuleren, zodat je verder kunt gaan met bestellen. +31 (0)30 30 30 052.

Kan ik bestellen zonder een account?

Je kunt bestellen zonder een account aan te maken. 

Het aanmaken van een eigen account biedt een tal van voordelen. Klik hier om de voordelen te bekijken en een eigen account aan te maken.

Een artikel in mijn winkelmand is uitverkocht.

Mocht je nog niet hebben afgerekend en een artikel in je winkelwagen is uitverkocht, dan kan dit verschillende redenen hebben:

1. Als je de betaling niet hebt afgerond en vanuit de betaalomgeving naar onze website terug bent gegaan, wordt je bestelling tijdelijk in ons systeem gereserveerd. We kunnen deze artikelen weer vrijgeven, zodat je alsnog je bestelling kunt afronden. Neem in dat geval telefonisch contact op via +31 (0)30 30 30 052.

2. Het kan zijn dat twee klanten het laatste exemplaar tegelijkertijd aan het bestellen zijn. De klant die het artikel als eerst heeft afgerekend ontvangt het artikel. Het klopt dan dat het artikel op de website het label 'Sold out' heeft.

Ik heb een bestelling geplaatst en ik zie dat het artikel nu is uitverkocht op de website.

Dit houdt in dat je het laatste artikel hebt gekocht. Onze voorraad is gekoppeld aan de website. Heb je je bestelling kunnen afronden, dan is het laatste artikel voor jou gereserveerd.

Wanneer is een uitverkocht artikel weer leverbaar?

Voor de meeste uitverkochte artikelen is de levertijd maximaal vier weken. Dit hangt af van de voorraden en levertijden van onze leveranciers, vaak uit het buitenland.

Het is niet mogelijk om een uitverkocht product te reserveren, maar je kunt je e-mailadres achterlaten. We sturen je een mail zodra het artikel weer op voorraad is, met een link naar het product.

Onze voorraad is up-to-date met de website, dus als je iets kunt bestellen, is het direct leverbaar. Uitverkochte artikelen kunnen we niet later nasturen.

Kan ik mijn bestelling naar het buitenland laten versturen?

If you would like to order from or ship to another country, that is also possible. Please note that the delivery will take a bit extra time. Exact delivery times vary per country and are hard to predict. The costs for the different countries are as follows:

Belgium: € 4,95 (free in case order value exceeds € 50)
Germany: € 6,95 (free in case order value exceeds € 75)
Luxembourg: € 9,95
France, Denmark, Austria and Italy: € 14,95
Portugal and Spain: € 17,95
Finland, Sweden, Ireland, Hungary, Czech Republic and Poland: € 19,95

For other countries, please contact us via info@ilovespeelgoed.nl or +31 (0)30 30 30 052.

Kan ik een product reserveren?
Omdat we afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten bij onze (buitenlandse) leveranciers is het helaas niet mogelijk om een product te reserveren. We adviseren je om je e-mailadres bij het uitverkochte product achter te laten, zodat je een e-mail ontvangt zodra het product weer leverbaar is.
Kan ik een VVV bon, Irischeque of Boekenbon bij jullie inwisselen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. We werken alleen met cadeaubonnen van ilovespeelgoed.nl.